Sunday, August 1, 2010

Peperiksaan akhir tahun

Selamat datang, untuk blog peribadi ini, saya akan berbincang tentang perasaan saya kepada peperiksaan akhir tahun. Saya berasa cuak kerana saya tidak bersedia dan saya belum berulang kaji untuk semua subjek saya. Subjek-subjek yang saya perlu berulangkaji lebih ialah bahasa Melayu, matematik dan geography kerana saya tidak dapat markah tinggi untuk subjek-subjek ini.

Subjek-subjek seperti bahasa inggeris, sejarah dan sains, saya tidak perlu bimbang kerana saya selalu dapat markah yang tinggi untuk subjek-subjek ini dan semuanya adalah subjek-subjek kegemaran saya.

Untuk memperbaiki subjek-subjek bahasa seperti bahasa Melayu, kita harus membaca surat khabar bersungguh-sungguh supaya kita boleh menambah daftar kata kita.

Tamat.

No comments:

Post a Comment