Tuesday, September 7, 2010

Geylang

Selamat datang, untuk blog peribadi ini, saya akan memberitahu tentang pengalaman saya di Geylang. Minggu lalu, saya sekeluarga pergi ke bazaar Geylang selepas berbuka pada pukul lapan malam. Di sana ada banyak barisan kedai jual berbagai jenis barang-barang seperti baju raya, permaidani, songkok, kuih-muih, kaing langsir dan lain-lain lagi. Bazaar itu sungguh bising kerana pemilik kedai sedang melaung-laungkan barang jualan mereka dan tempat itu dihiasi dengan lampu kelap-kelit yang berwarna-warni. Saya suka makan beger Ramli dan ayam kebab yang dijual di situ kerana sungguh enak. Keseluruhannya, saya rasa amat letih berjalan membeli belah di bazaar Geylang. Tetapi saya juga rasa berpuas hati kerana telah makan hinnga kenyang.

No comments:

Post a Comment