Tuesday, September 7, 2010

YOG Gymnastics

Selamat datang, untuk blog peribadi ini, saya akan memberitahu tentang pengalaman saya di peristiwa gimnastik YOG yang berlaku di dewan sukan Bishan. Perjalanan ke dewan sukan Bishan agak lama dan kita semua tidur atau mendengar muzik untuk menghiburkan diri. Bila kita sudah sampai ke sana, di luar sudah hujan renyai dan kita cepat-cepat memasuki dewan sukan itu. Saya rasa terperanjat apabila saya memasuki bilik gimnasik kerana saya tidak sangka ada begitu banyak penonton. Semasa saya sedang menonton peristiwa itu, saya berasa sungguh takjub pada dataran fleksibilitas mereka. Malangnya, saya tidak dapat menonton kesemua peristiwa itu kerana bas sekolah sudah datang tetapi, walau bagaimanapun, saya ada peristiwa yang sunnguh menarik dan saya berasa bersyukur kerana telah mendapat kesempatan untuk dapt menonton peribadi YOG secara langsung.

No comments:

Post a Comment